فال روزانه 1 شهریور 98
اس ام اس عکس جوک بازیگران
فال روزانه 1 شهریور 98
پنج شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 11:54 | بازدید : 677 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

فال روزانه 1 شهریور 98

فال روزانه 1شهریور , فال فردا یک شهریور , طالع بینی 1 شهریور ماه

فال روزانه 1 شهریور

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 1 شهریور 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 1 شهریور

فال متولدین فروردین ماه

برای التیام یافتن زخم های ناشی از احساسات جریحه دار شده دیگران چندان عجله ای نداشته باشید تا فرصت مناسب برسد سپس اقدام کنید. اینکه بخواهید به دیگران کمک کنید کار پسندیده ای است اما درمان قلب و دل شکسته دیگران کار شما نیست تنها کافیست به حرف های آنان گوش دهید و کار دیگری انجام ندهید. در نهایت اگر خیلی تمایل به کمک کردن دارید اجازه دهید آن احساس سرخوردگی در آنان فروکش نماید و سپس برای انتخاب مسیر درست به آنان کمک نمایید. شما در این شرایط می توانید مانند یک قهرمان باشید تنها کافیست با صبر و حوصله به حرف دیگران گوش دهید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

زندگی شما کمی آشفته شده است و علت آن فشار آوردن اطرافیان به شما و زندگی شماست اما اصل موضوع این است که شما قادر نیستید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید و در واقع مقصر نیستید. روابط اجتماعی شما در روزهای آینده در شرف تغییرات است و ممکن است کمی اوضاع پیچیده شود و کارهایی که به شما محول شده است جنبه چالشی به خود بگیرد. با فال روزانه پارسی سرا همراه باشید ؛ بهتر است در روزهای پیش رو آهسته گام بردارید و سعی کنید به مرور کارها را انجام دهید بدون اینکه بخواهید همه را در یک زمان محدود انجام دهید و انرژی خود را از دست بدهید. برای کارهای خود به دنبال راه حل های موقتی نباشید و بر روی اهداف بلند مدت تمرکز نمایید.

فال متولدین خرداد ماه

در هفته ای که پیش رو دارید و مسائل مالی زیادی برای شما پیش خواهد آمد پس بهتر است از همین حالا دست به کار شوید و کمی اوضاع را سامان دهید. برای رفع مشکلات مالی همیشه در فکر یافتن راه حل بوده اید اما در واقع هیچ گاه اقدام جدی برای این کار نکرده اید. امروز همچنین برای مسائل شخصی شما نیز می تواند روز خاص و مهمی باشد پس بهتر است بر روی تصمیماتی که میگیرد خوب فکر کنید زیرا بر اتفاقات هفته آینده نیز این تصمیمات تاثیرگذار خواهند بود.

فال متولدین تیر ماه

مسائل و مشکلاتی پیش روی شماست اما در حال حاضر شما بسیار احساساتی شده اید و از این روز برای شما سخت که با این مسائل رو به رو شوید. فرصتی برای شما ایجاد می شود که اجازه می دهد به مسائلی مهم دست بزنید اما در این باره دوست دارید سکوت کنید و با کسی صحبت نکنید. سرزنش کردن به خاطر گذشته و کارهایی که در گذشته انجام داده اید کاری را از پیش نمی برد پس از این کار دست بکشید و این را بدانید هر چیزی به وقت و زمان خودش درست می شود. به احساسات خود و حس ششم خود اطمینان کنید و بدانید همه چیز برای شما به بهترین شکل ممکن رقم خواهد خورد.

فال متولدین مرداد ماه

امروز سعی دارید هرجور شده خود را از دید دیگران پنهان و مخفی سازید و از مرکز توجهات به دور باشید. برای اینکه روح خود را به جلا برسانید به کمی زمان نیاز دارید و در این کار دقت کنید زیرا این موضوع برای شما فوق العاده مهم خواهد بود. دنبال برنامه ای باشید که برای مدتی کوتاه از کار کناره گیری کنید تا روح شما به آرامش برسید. هیاهوی اطراف نیز می تواند برای شما مضر باشد و بر روح شما تاثیرات منفی نیز بگذارید.

فال متولدین شهریور ماه

امروز یک ملاقات غیر منتظره از یک آشنای قدیمی خواهید داشت و حتی شاید به یک مهمانی دعوت شوید اما در عین حال چندان تمایلی برای شرکت در این گونه مهمانی و درگیر شدن با مسائل و بحث های رایج در این جمع ها ندارید. هیچ گاه سعی نکنید از دوستان خود فاصله بگیرید و کمی تفریح و خوشگذارنی با دوستان برای هر فردی نیاز است. روابط اجتماعی خود را در حد مطلوب و سالم با دیگران حفظ کنید تا روحیه بهتری داشته باشید.

فال متولدین مهر ماه

کارهایی در حال انجام است و شما بدون اینکه در انجام آن ها دخالت مستقیمی داشته باشید در حال پیشبرد آن ها هستید امروز شاید موقعیت های سخت برای شما پیش بیاید اما سعی کنید صبر خود را از دست ندهید و موقعیت های پیچیده را برای خود پیچید ه تر نکنید. شاید بتوانید بخشی از وظایف خود را به دیگران محول نمایید زیرا متوجه شد اید که کارهای دسته جمعی می تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد اما در همین حین نیز دقت کنید که تبدیل به یک کارفرما بی رحم نشوید. گاهی اوقات شاید یک امنیت دروغین اطراف شما را بگیرد و فکر کنید کنترل تمام امور را در دست دارید اما چنین نیست.

فال متولدین آبان ماه

اکنون خیالی آسوده دارید و فکر می کنید همه چیز رو به راه است اما باید بدانید که این فکر آسوده تنها در ذهن شماست و در واقعیت چنین چیزی نیست. امروز سعی کنید روی کاری که می خواهید انجام دهید تمرکز نمایید زیرا قادر خواهید بود بزرگترین هدف و رویاهای خود را اجرا نمایید و به نتیجه برسید و آینده دلخواهی که همیشه منتظر آن بودید بریای خود بسازید و ایجاد نمایید. این کار ممکن است هفته ها طول بکشد و انتظار نداشته باشید که خیلی سریع به این نتایج دست پیدا کنید.

فال متولدین آذر ماه

یکی از عادت های شما این است که مشکلات و گرفتاری ها را با یک لبخند از خود دور می کنید اما امروز شاید این راهکار برای شما چندان پاسخ گو نباشد زیرا احساساست شما دگرگون شده است. سعی کنید افکار خود را برای دیگران بازگو نکنید اما در مقابل به کنکاش میان افکار خود باشید و یک سفر به درون خود را آغاز نمایید که کمی برای شما زمان می برد پس چندان عجله ای نداشته باشید.

فال متولدین دی ماه

فردی در اطراف شما قصد دارد که آرامش روحی و روانی شما را بهم بریزد و تعادل شما را بهم بزند تا تصمیمات عقلانی شما و تمرکز کاری شما از شما بگیرد و دقیقا مشکل شما نیز همین جاست که همیشه در روابط کاری و اجتماعی سعی دارید تنها از عقل و منطق خود کمک بگیرید و زمانی که نتوانید درست تصمیم بگیرید احساس عدم اطمینان پیدا می کنید. اما بهتر است در کارها از قلب خود نیز کمک بگیرید و اگر تصمیم از قلب و دل باشد بدون شک به مشکلی برنخواهد خورد.

فال متولدین بهمن ماه

در کارهای روزانه خود تغییراتی را یجاد کرده اید اما تا آن حد که باید از این تغییرات راضی و خشنود نیستید و فکر می کنید که تصمیم درستی نبوده است. اما یک بار دیگر به خودتان فرصت دهید و سعی کنید در رفتار و کردار خود چیزهای زیادی را تغییر دهید. با تمرین و کار و تکرار و کوشش می توانید به آرزوها و اهداف خود برسید و نقشه هایی را که در سر داردی عملی نمایید.

فال متولدین اسفند ماه

در حال حاضر خود را درگیر کارهای خلاقانه ای کرده اید اما انتظار نتایج را به این زودی نداشته باشید و که تا چند هفته دیگر مشخص خواهد شد. استعادا شما در زمان مناسب خودش مورد تحسین قرار می گیرد اما اگر در حال حاضر مورد تحسین نیستید چندان به دل نگیرید به زودی همه چیز عوض خواهد شد. روی کارها تمرکز نمایید و به دنبال راه حل عملی آن باشید و از دنیای پنهانی لذت ببرید بدون اینکه از کارهای خود با کسی صحبت کنید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 266
:: بازدید ماه : 2951
:: بازدید سال : 21336
:: بازدید کلی : 291567